sobota 9. února 2019

Mužská věc

Bylo teplo, prázdniny v plném proudu, rybník a v něm pár lidí. Dětičky se mi koupaly, já si na břehu četla a po očku je sledovala. Idylka dokonalá. Na opačném břehu rybníka leželo pár "opékačů", sem tam nějaký páníček se psem a pak mladí, kteří juchali a skákali do vody z tenkrát ještě podél břehu rostoucích vrb. Najednou se ke mně řítí mladší dcera (v tu dobu osmiletá) celá rozčilená, evidentně jí něco ale hooodně naštvalo.
Začala mi popisovat jak se klidně koupe, hraje si ve vodě s nafukovačkama, skáče, prostě si užívá koupání. No a pak prý vidí, jak jeden z těch ležících lidí si sedne, pak vstane a jde se koupat. Na tom není nic k naštvání, no jo jenže ten pán byl "mami úplně nahatej a já viděla tu mužskou věc!!!" :-) Byla pohoršená, protože neměl plavky a normálně se koupal nahatý. "Do vody už nejdu..." prohlásila. Daly jsme řeč a nakonec se ještě x-krát vykoupala :-) No, pak jsem se na toho pána zaměřila a neviděla nic, protože jsem neměla brýle na dálku :-) :-) :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat